donderdag 15 oktober 2009

Jippie een award

Kreeg vandaag een award. Van Petra. Erg lief en dank je wel.
Ik zag dat er regels aan verbonden waren dus ga ik ze netjes opvolgen.
1. Bedank de persoon van wie je hem hebt gekregen
2. Vertel 10 dingen over jezelf.
3. Geef deze award aan 3 andere mensen.


Nu dus regel 2. Tien dingen over mezelf.. Pfieuw zal niet meevallen.

01. Ik ben verslaafd aan scrapkaarten.

02. Ben regelmatig aan het bloggen, meestal wel een uurtje per dag zo opgeteld.

03. Heb heel veel huisdiertjes, een rottweiler, 2 exkaters, 1 konijn en een prachtrosella (grote parkiet)

04. Petra, Nicole en Linda zijn mijn hobbymaatjes. Heb er wel meer, maar aan die meiden kan ik alles kwijt.

05. Ben een mama van 4 kindertjes en een oppasmama van nog veel meer kindertjes.

06. Ik hou van plagen en klieren.

07. Ik er heel braaf uitzie maar niet zo ben ;-).

08. Ik zelf nooit op foto's sta, omdat ik de fotograaf ben ;-)

09. Ik nu te horen krijg van mijn jongste zoon dat ik zijn echte vriendje ben.

10. Ik jullie bedank om deze onzin over mij te moeten lezen :-P.

En nu.. de award opdragen aan:

Linda van http://lindas-scraphoekje.blogspot.com/

Ineke van http://inekeoriginal.blogspot.com/

Ria van http://riadesign-scrapcards.blogspot.com/




3 opmerkingen:

De Creakeet van Peet zei

ehm schatje....jij schrijft toch nooit onzin??? :-)) Liefs Peet

R.V.Cards zei

Hallo Mery
dank je wel voor je award ga hem gelijk plaatsen
en nu moet ik 10 dingen verzinnen
groetjes Ria

Linda zei

hehe,
tja die 10 dingen verzinnen zijn zo moeilijk.
Maar bedankt voor de waardering voor m;n scrapcreaties.
gr linda "de scrapnoob"